2017. október 05. 14:49 - OneMore

A kezdet

Örökmozgó voltam világ életemben. Már az óvodai jelem is súlyzó volt. Szinte egy percet sem tudok nyugton ülni, ha nem mozgok éppen, akkor vagy alszom vagy meghaltam. Mivel épp a klaviatúrát püfölöm, azt hiszem a második és harmadik opció kizárható.

Röviddel a nagyobbik lányom születése után elkezdtem keresgélni azokat a lehetőségeket, ahol mozoghatok, jól érzem magam és megvalósíthatom a kismamaként olyan sokat hallott én-időmet. Mindezt úgy, hogy imádott kis matricám napirendjébe is beleilleszthető legyen. Így történt, hogy kipróbáltam gyakorlatilag minden létező dolgot az online edzésektől kezdve, a kisebb közösségi edzéseken át, a nagy csoportos órákig, mindent. Sok emberrel megismerkedtem ez idő alatt és elmondhatom, hogy életre szóló barátságokat is kötöttem. Valami azonban hiányzott. A testem nem úgy változott, ahogyan én azt szerettem volna. Mindig csodálattal néztem az edzőtermekben szaladgáló tökéletes testű csajokat, akik zsonglőrködtek a nagyobbnál nagyobb súlyokkal.

camerazoom-20140921140631186.jpg

„Ezt akarom én is, nekem is ilyen test kell” – fogalmazódott meg bennem a gondolat, ezért a barátnős, hétvégi kis alakformáló-zsírégető edzések mellett elkezdtem tudatosabban keresni a lehetőséget, hogyan és miként kerülhetnék közelebbi ismeretségbe a rúddal. Valljuk be, önállóan gyáva voltam elindulni, kellett egy idegenvezető.

camerazoom-20140921141820138.jpg

Egy szép tavaszi napon – ez most nem szófordulat, valóban tavasz volt – a jószerencsém összehozott az én edzős másik felemmel.  Ő a jin én meg a jang, ő a józan ész, én meg a lelkesedés, ő a One én meg a More.

Azóta együtt edzünk. Misi megtanított az alapokra, az alapvető mozgásminták helyes kivitelezésére, hogy tudatosan végezzem a gyakorlatokat. Így lettem jóban a kettlebellel, a rúddal és súlyokkal, felfüggesztéses edzőszalagokkal. A befektetett munka pedig szépen lassan meghozta gyümölcsét.

Már nem volt gond a fekvőtámasz, nem egy szabályos, hanem 10-es nagyságrendben egymás után. A burpee (magyarul négyütemű fekvőtámasz) a mumus gyakorlatok közül átkerült a kedvencekhez. Ezen az oldalon egyébként is egyre több gyakorlat szerepel, mára szerintem mindegyik itt található – de szólok, ha találok olyat, amit mégsem kedvelnék. Idővel pedig előkerült az egyik legnagyobb vágyam a húzódzkodás. Leírhatatlan öröm, mikor az ember lánya végre képes önállóan az első húzódzkodására! Még nem szabályos, még nem tökéletes, de megdolgoztál érte. Végre a rúd fölé került az állad és a fellegekben jársz!

 Mikor kezdtem nagyon belejönni az edzésbe, az Élet közbe szólt. Hozott még egy kis csomagot - a kisebbik lányomat- így az edzést is fel kellett függesztenem egy rövid időre.

13244091_10154233674382156_3469532926736591369_o.jpg

Az azonban sosem volt kérdés számunkra, hogy ez csak átmeneti időszak és hamarosan újból együtt dolgozik párosunk.

picsart_10-05-11_41_50.jpg

 Itt tartunk most. Az út előttem kristálytisztán kirajzolódik. Célom, hogy Misi segítségével elérjem azt a testet, amiről eddig csak álmodtam, miközben egyre erősebb is leszek. Valószínűleg fiúknál ez épp fordítva van, de nőből vagyok, elsődleges a kerek popsi – tegye fel a kezét, aki nem így gondolja!

 Hétről, hétre gyűrjük az edzéseket. A forgatókönyv a régi: Misi kiosztja a feladatot -  x ismétlés - és biztos lehet benne, hogy hozzáteszem: one more!

 live. lift. be happy

https://www.facebook.com/pg/onemore.plus1/about/?ref=page_internal

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://one-more.blog.hu/api/trackback/id/tr3512800360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása