2018. január 04. 14:04 - OneMore

Decemberi felmérő

Augusztus elseje óta edzek újra együtt Misivel. Heti háromszor egy óra edzés. A november betegség miatt így is foghíjasra sikeredett.  A múlt héten, egy hosszabb, 9 hetes edzésprogram lezárásaként jött el az idő, hogy felmérjük, hol tartunk, pontosabban hová is jutottunk el.

Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem a maxolás mindig nehéz mentálisan. Egyrészt azért, mert maximalista vagyok  - legfőképpen magammal szemben - másrészt, mert mindig többet szeretnék. OneMore ugyebár!

A legutolsó ehhez hasonló felmérőm úgy kb. két és fél évvel,  no meg egy gyerekkel ezelőtt volt. Így aztán vegyes érzésekkel vártam a december közepét. Az érzéseimet leginkább Majré irányította, Derű csak ideig-óráig vette át az irányítást (aki nem látta még az Agymanókat, annak javaslom. Zseniális! a szerk.).

agymanok.jpgA kép a Pixar tulajdona

Nagyon akartam, hogy jól sikerüljön. A vicc az, hogy a "jó" melléknév mögött semmi kézzelfogható tartalom nem volt. Azt akartam, hogy jól sikerüljön, de még én magam sem tudtam, hogy nekem mi lenne a jó. Tiszta őrület, így aztán igen nehéz megfelelni saját magamnak. 

Egy gyakorlat kivétel volt ez, ez pedig a felhúzás.  Ebben a műsorszámban volt konkrét elvárásom is, a sajáttestsúly 200%- a, vagyis a 110 kg. De ez meg annyira brutálisan soknak tűnt- mert az is-, hogy kondicionálni kellett saját magamat, hogy egyáltalán elhiggyem, képes vagyok ekkora súlyt megmozgatni.

felmeropost2.jpg

Ilyenkor persze rengeteget segít, ha az edződ hisz benned. Misi pedig a legnagyobb lelki nyugalommal mondd olyan számokat, hogy az ember lányának szeme elkerekedik. Viszont amit az Misi mond, az úgy van. Vitának helye nincs, itt már eszembe sem jut még pár kilót rádobni a rúdra, csak úgy, grátisznak. 

És akkor beszéljenek a számok:

Floor Press: 47 kg -5 ismétlés

Guggolás (back squat): 70 kg - 3 ismétlés

Deadlift: 100 kg - 1 ismétlés

Burpee - 68 darab - 5 perc alatt

Húzódzkodás (alsó fogással):  11 (+1, az utolsó már nem volt szép kivitelezésű)

felmeropost.jpg

Végül azt gondolom, nagyon szép eredmények születtek. Bár a  110 kiló végül nem adta meg magát, nem sikerült felemelnem. De így is büszke vagyok nem csak a saját, de a csapat többi tagjának eredményeire is. Köszi srácok, jó volt együtt edzeni! Idén sem állunk meg.

felmeropost3.jpg

Indul az újév a már klasszikusnak számító OldSchooler bejglipattintással. Már, akinek szüksége van rá, ugye! ;)

Live. lift. be happy

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://one-more.blog.hu/api/trackback/id/tr4813409251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása