2018. február 25. 21:50 - OneMore

Mobilitási alapok 5.

Váll mobilitás - kifelé forgató izmok

Emeld fel a karodat a füled mellé! A hüvelykujj nézzen hátrafelé, a könyököd legyen egyenes, ne forduljon kifelé, ne legyen behajlítva!
Ha nem sikerült teljesen egyenesbe hoznod a karod a törzseddel, akkor valószínűleg merev a tricepszed, a vállaid vagy a széles hátizmod.
Természetesen erre is a célzott nyújtás jelent megoldást.

mobility-vall.jpg

A teszt méri
==========
- a váll hajlását és kifelé forgatásának képességét
- a széles hátizom és a váll mozgástartományát
- a tricepsz mozgástartományát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://one-more.blog.hu/api/trackback/id/tr5213698278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.