2018. február 04. 12:00 - OneMore

Mobilitási alapok 4.

Combfeszítő nyújtása

Ez a gyakorlat a combfeszítő és csípőfeszítő valamint a csípőhajlító izom mozgástartományát méri. Kezdetben igen komolya kihívásnak fogod érezni, hiszen pontosan az ülőtesttartás ellentéte. Az ülés során megrövidülő izmokat nyújtja.

Négykézláb állva vidd a térdedet a falhoz úgy, hogy a lábszárad és a lábfejed felfeküdjön a falra. Próbálj meg kiegyenesedni, hátadat, vállaidat közelítsd a falhoz. Figyelj, hogy a térded ne távolodjon el a faltól, ne dőlj egyik oldalra sem, ne csavarodjon a csípőd!

mobility4.jpg

Ha nem megy a szabályos kivitelezés, nyújts! Sokat! És ülj kevesebbet.

A teszt méri:
-------------------
- csípőfeszítő izom mozgástartományát
- csípőhajlító izom mozgástartományát
- a combhajlító izom mozgástartományát

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://one-more.blog.hu/api/trackback/id/tr6713632444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.