2018. január 24. 10:54 - OneMore

Mobilitási alapok 3.

Csípőhajlítás

Ezzel a gyakorlattal kiválóan lemérheted a hátsó izmok mobilitását, különös tekintettel a farizomra és a combhajlítóra.

Hajolj előre, mintha valamit felvennél a földről. A hátad maradjon egyenes, a térdedet ne hajlítsd be, a karjaidat hagyd szabadon lógni!

mobility3.jpg

Ha nem tudod kivitelezni a gyakorlatot egyenes háttal vagy térdhajlítás nélkül, mindenképpen dolgoznod kell a fent említett izmok mozgástartományának növelésén.

A teszt méri:
----------------------
- a farizom mozgástartományát
- a combhajlító izom mozgástartományát

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://one-more.blog.hu/api/trackback/id/tr7813599501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.