2018. január 23. 10:23 - OneMore

Mobilitási alapok 2.

Egylábas guggolás

Ezzel a gyakorlattal tökéletesen lemérheted a csípőd, térded és bokád mobilitását. A teljes testsúlyod egyetlen lábadon nyugszik, miközben egyensúlyoznod is kell.

Próbálj meg leguggolni úgy, hogy végig egyik lábadon támaszkodsz - érdemes az "ügyesebbik" oldaladat választani. Ha ez nem megy, akkor guggolj le mély guggolásba és próbáld meg az egyik lábadat magad elé nyújtani. Szerintem ez utóbbi nehezebb.

mobility2.jpg

Ez a teszt méri:
- a csípő, térd, boka hajlását
- a combfeszítőizmok mozgástartományát
- a vádli és a boka mozgástartományát

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://one-more.blog.hu/api/trackback/id/tr513596861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.